zondag 8 januari 2012

Twee jaar alweer!

Vandaag is mijn jongste nichtje twee geworden en natuurlijk ging er een kadootje voor haar op de post! Toen mijn jongste twee was, hield hij er enorm van om dingen ergens in te stoppen en weer uit te halen en hij kon dat  heel lang volhouden! Daarom krijgt mijn nichtje een tasje om iets in te stoppen en het er weer uit te halen. Eigenlijk is zo'n tasje dus gewoon een leuke speeltje!
Ik maakte het tasje van een stuk stevige rose katoen, een gezellig streepkatoentje en een leuk lintje uit de Lintjesdoos. De poes is ook van stevige katoen en de neus van vilt. De snorhaartjes stikte ik in twee kleuren op de masjien en de oogjes zijn hele schattige knoopjes die ik behalve vastgenaaid voor de zekerheid ook heb vastgelijmd om te zorgen dat het jarige dametje ze niet los kan peuteren. De voering is van wit-rose geruit tafelzeil zodat het makkelijk is schoon te maken en er ook een drinkbekertje en een appeltje in kan als ze bijvoorbeeld naar de peuterspeelzaal gaat.

1 opmerking: