dinsdag 3 januari 2012

Hop paardje hop!

Het nieuwe jaar is begonnen en dit paardje galoppeert vrolijk 2012 binnen!
Dit is het etui dat ik voor mijn buurmeisje maakte. Haar reactie? "Oooooooooh!" Zij blij, ik blij en ook haar moeder was blij want die had lang naar een leuk etui gezocht maar het niet gevonden (wat ik overigens niet wist!).
Het etui is gemaakt van een sterk stuk meubelstof, het paard knipte ik van heel dik wolvilt en naaide ik tot mijn verbazing met het grootste gemak op de stof. De rits is zwart en de katoenen voering geel, net als de stukjes stof naast de rits. Ik hing een koordje met een paar kleurrijke kralen aan de rits om de boel een beetje op te leuken.
Ik heb pas weer een grote stapel meubelstof en leer gekregen van Zutphens bekendste meubelwinkel en ik ga zeker meer etuis als deze maken. Ik  laat het jullie weten als ze in de webshop staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen