maandag 12 december 2011

Tasje-4

Het vierde tasje hadden jullie nog tegoed: bij deze! Een prachtig paars tasje met een sluiting van twee op elkaar gelijmde knopen. Zo leuk om te zien wat er gebeurt als je materiaal combineert, zoals ook hier weer met glimmende soepele stof en de wat stuggere meubelstof. Ik heb de paarse soepele stof een stevige voering gegeven en er op gevoel spiralen in gestikt. Opeens werd die eerst nog wat saaie stof bijzonder!
De vier dames die de tasjes kado hebben gekregen, zijn er erg blij mee heb ik van Sint gehoord. Da's fijn, de tasjes zijn met veel liefde en aandacht gemaakt. Omdat ik de vier dames een beetje ken, was het des te leuker iets passends voor ze te maken! Inmiddels wil 1 van de vier gaan sparen om een tasje voor een vriendin door mij te laten maken. Of het er ook van komt, doet er eigenlijk niet toe. Ik ben blij met haar enthousiaste reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen