donderdag 8 december 2011

Tasje-3

Weer een heel ander tasje, gemaakt van soepel vallende meubelstof en gevoerd met een zacht katoentje met een bloemetje.
Ik ben een echte fan van werken met meubelstof (mijn naaimasjien denkt daar anders over!) en ik bof enorm dat ik regelmatig mag komen graaien in een hele grote kartonnen doos met restafval van een interieurwinkel hier in de buurt. Er komen de grootste schatten uit! Dat zouden meer winkels moeten doen: restmateriaal gewoon weggeven! Sommige winkels verkopen hun showbanen (zoals dat deftig heet). Dat is hun goed recht. Het is alleen veel leuker om het weg te geven want daar maak je een heleboel mensen blij mee! Ik breng ook altijd het een en ander naar de kringloopwinkel zodat anderen van mijn vondsten kunnen meegenieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen