maandag 5 december 2011

Tasje-1

Nu de kadootjes die Sint bij mij bestelde hun bestemming hebben bereikt en zijn uitgepakt, laat ik hierbij het eerste tasje van 4 zien dat ik naaide. Gemaakt van meubelstofstalen in aardetinten als oker en sienna. Meubelstof naait heel zwaar en op sommige stukken was het zo dik (buitenstof - tentstof als voering - binnenstof) dat ik de stof onder de machine door moest trekken, anders lukte het gewoonweg niet.  Ik naaide door 9 (!) lagen stof heen en heb mijn masjientje na afloop bedankt en geprezen! Ik was blij dat het gelukt was want dit tasje met de hand in elkaar zetten zag ik eerlijk gezegd niet zo zitten ...
Omdat ik dit probleem al vaker ben tegengekomen en ik graag tassen naai, heb ik besloten op zoek te gaan naar een naaimachine die meer ruimte heeft onder de naaivoet. Want al dat gesjor en getrek lijkt me toch niet echt goed voor de masjien. Iemand suggesties?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen