zondag 27 november 2011

Zusjes

Gisteren in alle vroegte werd er bij ons op de deur gebonsd. "Zwarte Piet!" riep mijn jongste, maar Piet was het niet. Voor de deur stonden vier druk kwebbelende meisjes in vrolijk gebloemde truitjes. Ze wilden graag iets drinken en een boterhammetje met jam zouden ze ook wel lusten. Het duurde even voor ik begreep wat ze kwamen doen ... ze wilden graag mee naar de bazaar waar ik die middag mijn spulletjes zou gaan verkopen. Of dat mocht? Op voorwaarde dat ze zich zouden gedragen (en dat deden ze werkelijk voorbeeldig!), heb ik de dametjes Lisa, Lais, Ilsa en Sila meegenomen. Het was een reuze gezellige bazaar, de dametjes hebben zich er prima vermaakt en wachten nu op een nieuw thuis. Je kunt met ze knuffelen en ze zijn ook als kussen te gebruiken. Te koop in de webwinkel voor 12,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen