dinsdag 15 november 2011

Wensen

Afgelopen zaterdag kwam de Goedheiligman (wat een heerlijk ouderwets fijn woord is dat toch!) aan in Nederland. Hij vroeg mij of ik hem dit jaar wilde helpen met het maken van kadootjes omdat hij het werkelijk te druk heeft alles zelf te regelen. En of dat dan ook van herontdekt materiaal kan zijn want Sint houdt zelf ook erg van recycling. Zo hoor je nog eens wat!
Ik kreeg zo'n mooie brief op dik papier, geschreven met vulpen in prachtig schoonschrift van de Sint. Ik heb meteen teruggeschreven dat ik hem graag help en gisteren mailde (ja, dat kan hij blijkbaar ook!) hij mij zijn wensen. Vier zussen willen graag een tas en hun broer een toilettas. Er zat een keurig lijstje bij met hun lievelingskleuren, complimenten Sint!
Omdat ik zeker weet dat de ontvangers dit blog niet lezen, laat ik de toilettas voor de broer alvast zien.
Ik begin vandaag aan de eerste tas, ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen