maandag 22 augustus 2011

Dapper zweet

Eerlijk zeggen, wat dacht je toen je de kop van deze blog las?
Snel naar een ander weblog doorklikken?
Ik kan het me voorstellen!
Dezelfde reactie heb ik als ik er aan denk dat ik mezelf ooit heb beloofd een webwinkel te gaan vullen: gauw "doorklikken", desnoods naar strijken of stofzuigen! Alles beter dan het internet op voor mijn webwinkel!
Ooit schreven een aantal mensen zich in voor mijn nieuwsbrief nadat ik op mijn website had gemeld dat al mijn leuke maaksels snel online zouden komen.
Toekomstige klanten dus.
Mensen met interesse!
En wat doe ik?
Niks.
Of toch wel: aan de webwinkel denken.
Dat is toch in ieder geval iets?
Tot vandaag.
Het denken veranderde in dapper zweten.
Want jemig wat is dat een klus, zo'n webwinkel inrichten.
Vandaag ben ik er opnieuw aan begonnen nadat ik eerst een kwartier moest zoeken waar ik mijn inloggegevens had gelaten ...
En zal ik eens iets verklappen?
Behalve een enorme klus is het ook gewoon enorm leuk, zo'n webwinkel inrichten!
Ik heb zoveel mooie dingen te koop!
Bovendien sta ik op zondag 25 september a.s. van 11.00 tot 17.00 uur op de Hip & Handgemaakt markt in Hengelo (O.) en zou het wel heel leuk zijn als alle bezoekers van daar die een visitekaartje van mij meenemen, thuis mijn webwinkel nog eens rustig kunnen bekijken!
Een stok achter de deur dus en ik ken mijzelf: ik weet dat dat helpt.
"Wanneer is ie klaar?", hoor ik jullie vragen.
Nog een maandje geduld!

3 opmerkingen:

  1. Stoer zweet

    Foto's maken
    Teksten verzinnen
    Webwinkel snappen
    Foto's en teksten in de webwinkel zetten
    Tijd vrijmaken
    Dat is pas zweet!

    Maar dan stoer:
    Als het gelukt is om een tekst te plaatsen
    Als het gelukt is om een foto erbij te krijgen
    Als je er lol in gaat krijgen
    Stoer als je webwinkel live gaat!

    Het is een hele klus, dus zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook erg leuk om toekomstige klanten/belangstellenden met een eenvoudige klik naar al je mooie spullen te kunnen verwijzen. Dat bespaart een hoop -steeds opnieuw- uitleggen, men kan het direct zien en ook hoe het te verkrijgen is! Succes met de webwinkel mevrouw Pardoes! Wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOI, HOI mevrouw Pardoes, ik kwam zomaar heel erg toevallig in jouw webwinkel terecht! Je maakt leuke spullen! Ik zocht bloemen, heel veel bloemen! Wij zijn collega's, ik heb het logo ook in mijn blogs verwerkt!
    Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!
    Groetjes en veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen